Utilizarea blogurilor ca metoda de promovare online si eficientizare a numarului de clienti

de

Blogul este unul dintre cele mai puternice instrumente de promovare online. Nu doar fiindca le ofera celor care il detin posibilitatea de a interactiona cu un numar mare de persoane, ci pentru ce le permite acestora sa redirectioneze trafic si clienti. Un blog bine structurat si care apartine unui blogger cu reputatie poate ajuta foarte mult la dezvoltarea unei afaceri.

Cum poti sa utilizezi un blog pentru promovarea unor produse online?

Orice afacere isi poate imbunatati numarul de clienti prin atragerea acestora de pe bloguri. Fie ca este vorba despre un blog propriu, fie ca este al unor colaboratori sau parteneri (pe baza de marketing afiliat), aceasta este o solutie foarte avantajoasa pentru marketeri.

De fapt, ce avantaje iti ofera un blog:

  • Este o forma de a intra in contact cu diverse categorii de persoane;
  • Iti permite sa te pozitionezi ca un formator de opinie;
  • Iti ofera posibilitatea de a raspunde celor care iti viziteaza paginile;
  • Este o modalitate de a le arata celor care tranziteaza acest spatiu cine esti si cum ii poti ajuta.

De la ultimul avantaj porneste modul in care poti folosi blogul in promovare. Pentru ca oamenii au in permanenta nevoie de solutii pentru problemele lor. Intotdeauna gandeste-te cum poti sa-ti integrezi produsele sau serviciile tale ca forma de ajutorare si rezolvare a problemelor clientilor.

Cum iti promovezi produsele prin intermediul blogurilor afiliatilor?

In general, afiliatii sunt persoane care stiu cum sa-ti evidentieze produsele si serviciile pe care le oferi. Pentru ca acestia se bucura (nu de putine ori) de avantajul unei reputatii solide online, sansele ca tu sa beneficiezi de pe urma acestui lucru sunt foarte mari. Nu putine au fost cazurile in care anumite site-uri au crescut in ceea ce priveste volumul de trafic ca urmare a excelentei pozitionari pe piata a unor bloggeri afiliati.

De aceea, atunci cand acestia iti integreaza produsele in recomandarile lor, caracterul de lider de opinie de care se bucura va este de folos amandurora. In general, bloggerii isi cunosc publicul si stiu de ce fel de produse/servicii au acestia nevoie. Cu atat mai bine pentru tine pentru ca poti urmari catre ce categorie de produse se indreapta atentia lor si daca numarul acestora este unul mai mare sau mai scazut in raport cu alte categorii.

Indiferent de forma de blog folosita (direct sau prin intermediul afiliatilor) este foarte important ca blogul sa reprezinte mai inainte de toate o solutie de rezolvare a problemelor clientilor. Numai asa o sa-ti poti plasa produsele/serviciile ca o optiune utila de rezolvare mai rapida a acestora!