Cum găseşti cel mai bun furnizor en-gross pentru afacerea ta

de

În ultimii ani au apărut din ce în ce mai mulți retaileri pe piață și fiecare vrea să obțină profit prin tăieri de prețuri și oferte promoționale. Fiecare vrea să acopere tot mai mult din piață, dar fără a investi foarte mult în asta. Pentru a putea reduce tot mai mult costurile, retailerii aleg să importe produse la un preț mult mai mic, din afara țării. Dar mulți nu știu că și la noi sunt suficienți cei care vând en-gross produse de calitate. Există multe firme mici sau chiar asociații de fermieri care vin cu produse de calitate, la standarde europene și, pe deasupra, la prețuri rezonabile. Trebuie doar să știi unde să cauți și ce anume să urmărești când ești în căutarea furnizorului potrivit.

Dacă și tu ai pornit o afacere și nu știi unde să găsești cel mai bun furnizor de produse en-gross pentru magazinul tău, urmează sfaturile de mai jos și misiunea ta poate deveni mult mai ușoară.

Caută o listă de firme

Fie că mergi pe varianta tradițională, în ziar, sau alegi să cauți online, ai grijă să studiezi o listă a firmelor, a persoanelor fizice autorizate sau a asociațiilor de fermieri care vând produse en-gross. Restrânge căutarea la firmele din zona ta și la produsele de care ai nevoie. Ai grijă ca firma care te interesează să aibă afișate toate detaliile care te interesează, cum ar fi prețul produselor, politici de colaborare, pretenții și oferte speciale. Dacă vezi că anumite detalii lipsesc atunci acesta este un semn că firma nu acordă suficientă atenție acestor detalii, fapt care o face mai puțin demnă de încredere. Dacă acum nu ești mulțumit de ceea ce oferă, este puțin probabil să fii în cazul în care începi o colaborare.

Află cu cine lucrează alții

O idee bună ar fi să te interesezi cu cine lucrează ceilalți retaileri de pe piață și, dacă se poate, află detalii de la o persoană direct implicată. Astfel, poți să afli și eventualele probleme cu care te-ai putea confrunta și dacă o eventuală colaborare ar putea fi profitabilă pentru tine. Dacă nu găsești pe cineva care să îți ofere aceste informații, poți să alegi variant mai puțin ortodoxă. urmărește camioanele care aprovizionează magazinul concurent și astfel poți afla cu ce furnizor en-gross colaborează.

Citește ziarul local

Unii producători en-gross ar putea fi menționați în articolele despre industria locală și astfel poți afla detalii prețioase care te-ar putea ajuta pe viitor. Poți afla, de exemplu, cât de avansată este tehnologia pe care o folosesc, care sunt politicile după care se ghidează, care sunt relațiile cu angajații și cu partenerii de afaceri. Un alt sfat este să citești cu atenție rubrica de comentarii a articolului respectiv, în cazul în care citești ziarul online. Poți afla opinia sinceră și directă a foștilor clienți sau colaboratori, mulțumiți sau nu de serviciile de care au avut parte. De asemenea, poți găsi informații despre eventuali furnizori și la rubrica de publicitate. Alegerea acestei surse de informare te poate scuti de multă alergătură și de multe ore petrecute pe internet.

Caută informații pe internet

Dacă varianta cu aflarea unor informații din ziar nu a dat rezultate, te poți orienta către mediul online. Este posibil ca furnizorul de produse en-gross să aibă un website. În cazul în care ai noroc să descoperi un astfel de site, studiază cu atenție toate informațiile puse la dispoziție de furnizor înainte de a-l contacta. Citește despre istoricul lor și politicile pe care le practică. De asemenea, studiază foarte bine lista de produse pe care le oferă, eventuale oferte de preț, precum și posibile discounturi pentru retaileri. Dacă informațiile de pe site nu sunt complete sau nu te lămuresc îndeajuns nu trebuie să te obosești să îi mai contactezi. Caută un furnizor en-gross care acordă suficientă atenție detaliilor și care își respectă eventualii clienți, furnizându-le informații complete.

Dacă vei acorda suficientă atenție și timp căutării unui furnizor en-gross de încredere pentru magazinul tău este foarte posibil ca efortul tău să dea roade. Ai grijă să nu treci cu vederea anumite aspecte importante care îți pot afecta în mod negativ afacerea. Alege în cunoștință de cauză, lasă la o parte superficialitatea și gândește-te doar la faptul că orice alegere pe care o faci trebuie să aducă un plus afacerii tale.