În ciuda pandemiei, H& M își propune să își dubleze vânzările până în 2030.

de

Vineri, H & M (HMb.ST) a anunțat o creștere a profitului trimestrial mai mare decât se aștepta și a sporit investițiile pentru a-și dubla vânzările până în 2030.

Al doilea mare retailer de îmbrăcăminte din lume a declarat că își va dubla investițiile la aproximativ 10 miliarde de coroane suedeze (1,1 miliarde de dolari) până în 2022 pentru a contribui la atingerea noului său obiectiv.

Prioritățile vor fi stabilite în IT, lanțul de aprovizionare, energie regenerabilă și materiale sustenabile.

„Am încheiat anul în forță, cu vânzări care au revenit la nivelurile de dinaintea pandemiei și cu o profitabilitate mai bună decât în ultimii ani”, a declarat directorul general Helena Helmersson.

„Acum, că avem o poziție financiară solidă și o profitabilitate bună, ne putem concentra pe deplin pe creștere.”
Septembrie-noiembrie, al patrulea trimestru fiscal al H & M, a înregistrat o creștere de 64% a profitului înainte de impozitare, până la 6,00 miliarde de coroane (640 milioane de dolari). Analiștii sondați de Refinitiv se așteptau la un profit de 5,43 miliarde de coroane.

„Rezultatul puternic al trimestrului se datorează, în principal, încasărilor bine primite, reducerilor mai mici și unui bun control al costurilor”, a declarat H & M.

Aceasta a precizat că recentele îmbunătățiri tehnologice și ale lanțului de aprovizionare au redus impactul întreruperilor de aprovizionare.
Profitul a crescut cu 43% față de trimestrul al patrulea trimestru pre-pandemic din 2019.

În ciuda problemelor legate de lanțul de aprovizionare, H & M, ca și Inditex, proprietarul Zara, se recuperează după pandemie. continuare
Grupul suedez a propus un dividend ordinar de 6,50 coroane, plătit în două tranșe, și un program de răscumpărare de acțiuni de 3 miliarde de coroane.

H&M și-a declarat obiectivul de a-și dubla vânzările până în 2030, de a-și reduce la jumătate amprenta de carbon și de a atinge o marjă operațională de 10% până în 2024.

În 2021, vânzările au atins 199 de miliarde de coroane, cu o marjă operațională de 7,7%. Profitul înainte de impozitare a fost de 14,3 miliarde de coroane, față de 13,5 miliarde de coroane așteptate de analiști.

Pentru a contribui la reducerea impactului său asupra emisiilor de dioxid de carbon, H&M a declarat că nu va mai achiziționa produse care utilizează combustibili pe bază de cărbune.

Sursa stire: Reuters