NewChallenge- o firma de cercetare din Bucuresti

de

Cercetarile de marketing sau cercetarile de piata sunt servicii nu foarte cunoscute publicului din Romania. La noi in tara, firmele care apeleaza la aceste servicii sunt companiile foarte mari precum Pepsi, Orange sau BCR. Avantajele acestor cercetari sunt extrem de benefice pentru cresterea business-ului pentru ca rezultate sunt unele care iti arata cat mai multe detalii despre cerintele pietii.

Tipuri de cercetari si avantajele lor

In ceea ce priveste tipurile de cercetari de piata pe care firma NewChallenge le pune la dispozitia clientilor intalnim cercetarea cantitativa de piata, cercetarea calitativa si cercetarea de tip Mystery Shopping sau clientul misterios (asa cum este ea mai cunoscuta la noi).

Cercetarea cantitativa te poate ajuta sa afli, de exemplu, care sunt preferintele consumatorului in privita unui anumit produs. Acesta cercetare se realizeaza in majoritatea cazurilor prin chestionar care poate fi trimis subiectilor prin posta, online sau fata in fata. Analiza trebuie efectuata pe un esantion reprezentativ, pe care firma de cercetare il stabileste in functie de mai mule aspect. La final, acesta cercetare iti ofera raspunsurile consumatorilor, analizate statistic si interpretate de specialist din domeniu.

Cercetarea calitativa fata de cercetarea cantitativa are un public tinta mult mai redus, format din cateva persoane, prin care nu se urmareste o analiza statistica, ci o perspectiva putin mai complexa a consumatorilor. Acesta cercetare de tip calitativa poate fi realizata prin intermediul mai multor instrumente precum: Interviul in profunzime, focus-grupul, observatia, interviul etnografic sau studiul de caz.

Clientul misterios sau cercetare de piata mystery shopping este o metoda mult mai cunoscuta in Romania care te ajuta sa afli mai multe detalii despre personalul tau si sa ii evaluezi performantele. Poti afla care sunt problemele cu care se confrunta personalul tau in relatia cu clientii sau potentialii client. Si cercetarea prin clientul misterios are la baza mai multe tehnici de evaluare precum: vizitele misterioase, aplurile telefonice misterioase, emailurile misterioase sau cumparaturile misterioase.

Colaborarea cu firma de cercetare NewChallenge

Foarte important in orice colaborare este comunicarea, acesta este avantajul suprem pe care cei de la NewChallenge il pun pe un piedestal. Daca acest aspect este respectat, atunci cerintele clientului, precum si cerintele firmei de cercetare pot fi cuantificate mult mai usor pentru ca rezultatele oferite in final sa fie peste asteptari.

In cazul in care doresti sa patrunzi in piata, pe un anumit segment si inca nu il cunosti este clar ca cercetarea de piata este modul prin care poti sa afli cele mai multe detalii si chiar modul prin care business-ul tau capata posibilitati reale de dezvoltare si profit.