De ce dau faliment magazinele online in primii doi ani de activitate?

de

Intalnim la tot pasul “antreprenori” care arunca cu laude de sine in toate partile despre spiritul lor de antreprenor si abilitatile de lider cu care, spune ei, s-au nascut. Majoritatea proiectelor acestor oameni esueaza in primii doi ani. De ce?

Suntem in epoca lenei, iar lumea se muta pe internet, unde promovarea pe google si optimizarea seo fac diferenta intre companii. Marile brandurile se construiesc peste noapte, iar marii afaceristi dispar din peisaj imediat ce inceteaza sa respecte tendintele in management care se schimba de la o zi la alta. De ce unii fac salturi uriase, iar altii se prabusesc in lumea afacerilor?

Sa incepi o afacere nu-i usor. Pentru antreprenorii aflati la inceput de drum este destul de greu sa aleaga compania potrivita pentru optimizarea site-ului in concordanta cu tendintele SEO, sa inceapa campanii Google AdWords, sa aleaga managerul si PR-istul potrivit si multe altele. Domeniul afacerilor este locul de intalnire unde majoritatea celorlalte domenii se intalnesc, de la contabilitate, pana la promovarea pe Google.

In spatele serviciilor pe care le prestezi sau vanzarii produselor, sta munca intensa a multor oameni. Succesul unui business sta in organizare, viziune, bugetul potrivit, managerierea corecta, alegerea oamenilor potriviti, educarea continua pe toate domeniile de care te lovesti, a nivelului de eficienta adoptat in desfasurarea muncii tale si perseverenta cat cuprinde. Daca analizam comportamentul nostru pe toate aceste planuri, nu vom mai da vina pe criza, oameni etc. A, si foarte importatnt: asuma-ti responsabilitatea esecurilor tale.

Care sunt cele patru intrebari pe care trebuie sa si le adreseze un antreprenor inainte de a-si lansa un magazin online?

  1. Esti calificat pentru aceasta afacere?
  2. Ti-ai realizat planul de afacere corect si detaliat?
  3. Site-ul tau este creat corect?
  4. Stii exact ce metode vei folosi pentru a castiga notorietate in timp util?

Vanzarile din online continua sa creasca anual, dar asta nu inseamna ca si vanzarile magazinului tau vor creste. Primele doua puncte pe care le-am prezentat implica un management de calitate, ultimele doua puncte implica un site realizat corect si o promovare potrivita afacerii tale.

Cum te folosesti de online pentru a mari succesul afacerii tale?

  1. Angajeaza-ti adevarati profesionisti. Daca nu ai un site aerisit, interesant, usor de utilizat, cu informatii relevante, titluri corecte si cuvinte-cheie potrivite plasate unde trebuie, apeleaza la o firma specializata pe crearea de site-uri si specializata in optimizarea SEO.
  2. Fii original. Nu poti compara succesul brandului Nike cu succesul aproape inexistent al imitatorilor acelui tip de incaltaminte.
  3. Apeleaza la servicii de promovare online de calitate si nu permite sa treaca o luna fara o promovare intensa si bine facuta.
  4. Asigura-te ca magazinul tau este intr-adevar deosebit si curat.
  5. Fa-ti un brand de renume. Nu exista munca bine facuta si eficienta fara rezultate, asa ca scuzele nu functioneaza.
  6. Stabileste-ti niste standarde, principii si valori de la care sa nu te abati.
  7. Fii flexibil si deschis la orice idee ce-ti poate aduce dezvoltare!

Lumea se muta pe internet! Nu esti cunoscut, nu existi!

www.seomaxim.com