Cum alegem intre o agentie si un freelancer?

publicat de Roxana Popescu

12 noiembrie 2020

O afacere care isi desfasoara activitatea in spatiul online are nevoie de un expert de marketing. In functie de bugetul afacerii, o firma isi poate deschide un departament de marketing, angajand cateva persoane care sa se dedice promovarii. De multe ori, nu exista bugetul necesar dezvoltarii departamentului de marketing si se alege solutia de a lucra cu un expert extern.

Expertii externi firmei pot fi freelanceri (lucratori independent) sau agentii cu zeci de angajati.

Beneficiile colaborarii cu un freelancer

In cazul expertului freelancer, pretul platit pentru serviciile de marketing si promovare este unul mai mic in comparatie cu cel pe care il solicita o agentie din domeniu. Un freelancer nu plateste angajati, spatiul de inchiriat sau unelte si ustensile la nivel de agentie. In felul acesta, freelancer-ul ofera preturi reduse, accesibile unor firme mici si mijlocii.

Un alt beneficiu al colaborarii cu un freelancer este implicarea directa pentru dezvoltarea afacerii clientului. Atunci cand o singura persoana se ocupa de interactiunea cu clientul de la prima discutie pana la aplicarea solutiilor si rezolvarea task-urilor, flow-ul de lucru este unul productiv. In agentii exista multi angajati care comunica intre ei pentru un singur proiect. Riscul ca informatia sa se piarda sau sa nu fie total transmisa de la client pana la persoana responsabila cu implementarea solutiilor este mare.

Un freelancer poate fi privit ca un membru al echipei extern. Chiar daca lucreaza in alta locatie decat membrii echipei clientului, relatia dintre freelancer si compania clientului poate ajunge sa fie puternica, bazata pe intelegere si lupta catre un obiectiv comun.

Avantajele colaborarii cu o agentie

Privind spre beneficiile lucrului cu o agentie specializata pe marketing, promovare online sau servicii SEO, identificam volumul mare de cunostinte si experienta de munca a unei echipe.

O agentie investeste in unelte valoroase pentru a-si promova clientii sau proiectele. Firma dumneavoastra poate beneficia de knowhow-ul unui grup de experti atunci cand alegeti sa colaborati cu o agentie. Abonamentele lunare, platite catre diferite platforme pe care se promoveaza proiectele, sunt scumpe si deloc accesibile unor freelanceri.

Departamentele diferite in agentie acopera necesitatile clientului in mod focusat. Un client poate avea nevoie de promovare pe social media, creare de continut scris, optimizare SEO pentru website sau web design. Fiecare serviciu este oferit de un specialist pe acea nisa. In felul acesta proiectul avanseaza pe mai multe planuri in paralel. Clientul primeste raportul lunar de la agentie privind toate acele nise care ii sunt de interes.

O agentie ofera servicii de marketing holistic, acoperind toate nisele promovarii in mediul online: design de web, creare de continut scris, SEO, campanii de social media, Google Ads, etc.

Optiuni posibile pentru marketing holistic

 Alegerea unei echipe de experti care ofera marketing holistic este modul de a creste afacerea rapid si corect. Pentru promovarea online puteti incerca Servicii SEO Bucuresti – o agentie mica formata din oameni cu experienta.

S-ar putea să-ți placă și…

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.