Tipurile de rochii office pe care femeile aleg sa le poarte reflecta personalitatea pe care o au. Astfel, daca participati la un interviu sau o intalnire de afaceri este imperios necesar sa va imbracati adecvat pentru a crea o imagine favorabila si care sa impresioneze placut intervievatorul sau viitorul colaborator.
Pentru ca prima impresie conteaza alegeti tinutele office
Nu uitati ca prima impresie conteaza foarte mult si ar putea fi cartea dumneavoasta de vizita, aducand un plus considerabil la sansele de a obtine job-ul sau contractul dorit.
Desigur, puterea feminitatii va fi completata de modul in care veti raspunde intrebarilor pe tot parcursul intalnirii, dovedind capacitatea dumneavoastra finala de a face fata noului loc de munca sau afacerii propuse.
Toate acestea se pot imbina armonios in alegerea unei vestimentatii potrivite.
Ramaneti fidela stilului adoptat la inceput
Dupa ce ati fost angajata sau ati primit contractul dorit, este foarte important sa ramaneti fidela stilului vestimentar abordat de la inceput. Astfel, va trebui sa va imbracati zi de zi in aceeasi linie ca cea care v-a ajutat sa creati prima impresie favorabila. Nu va permiteti sa lasati garda jos, trebuie sa ramaneti la linia profesionista si sa pastrati acea aparenta care v-a ajutat sa castigati respectul si increderea angajatorului sau a colaboratorului.
Continuati, deci, sa urmati standardele companiei purtand tinutele office corespunzatoare.
Reputatia si tinutele purtate la birou
Lumea afacerilor este o lume a barbatilor in care fiecare slabiciune din partea femeii va fi speculata, uneori in modurile cele mai neplacute. De aceea, femeile, mai mult decat barbatii, trebuie sa acorde atentie dress code-ului office.
Altfel, daca alegeti sa purtati rochii nepotrivite unui mediu de afaceri sau unui office, va puneti in joc reputatia si credibilitatea. In afara de aceasta, cariera si business-ul dumneavoastra pot fi afectate pe termen lung.
Felul in care va imbracati descrie personalitatea pe care o aveti
Este firesc ca modul in care va imbracati sa creeze o imagine a personalitatii pe care o aveti, dar si a atitudinii vis-a-vis de job sau de business. Mai mult, aceasta va avea impact asupra relatiilor cu sefii, colegii sau colaboratorii.
Pana la urma, adoptarea unei tinute adecvate la job sau la office nu este o treaba foarte dificila si merita tot efortul!
Tinuta este cea care va confera mai multa credibilitate si va poate aduce un plus de putere.
Nu exista scuze pentru a nu va imbraca adecvat la birou
Nici o femeie nu va fi scuzata pentru faptul ca nu se imbraca adecvat la birou. Tinuta ei nepotrivita poate denota doar dezinteres, lene sau sfidare a celor din jur.
Si nici faptul ca nu aveti un corp de sirena nu va scuza! Dimpotriva! Cu cat stiti ca fizicul nu va avantajeaza prea mult, cu atat ar trebui sa acordati o atentie mai mare tinutei de la birou! Este imposibil sa nu gasiti modelul care sa va avantajeze!
In concluzie, daca vizati o avansare la locul de munca, semnarea unui nou contrat pentru business-ul dumneavoastra, aprecierea sefilor, a colegilor sau a colaboratorilor, alegeti cu atentie vestimentatia pe care o purtati la birou.
0 Comentarii