Atunci cand ai o afacere si-ti doresti cea mai buna promovare pentru ea trebuie sa fii dispus sa apelezi la toate metodele. Pe langa promovare site cu ajutorul Google Adwords, optimizarea site-ului, paginile de social media de tipul Facebook, campanii de informare prin email, linkurile iti ofera posibilitatea de a te plasa cat mai sus in topul cautarilor online dupa o anumita categorie de cuvinte-cheie.
Avantajele si dezavantajele folosirii promovarii cu linkuri
Postarea de linkuri se face fie pe site-uri gratuite, acolo unde poti plasa linkul direct si o scurta descriere a companiei tale, fie pe alte site-uri (gratuite sau platite), integrate in diverse articole. Atat timp cat linkurile se regasesc intr-o categorie de linkuri asemanatoare (in ceea ce priveste temele abordate), sansele ca sa beneficiezi de pe urma acestora sunt foarte mari.
Dimpotriva, in cazul in care acestea figureaza intr-o vecinatate necorespunzatoare, atunci sansele ca sa beneficiezi de trafic calificat scade vertiginos. Nu trebuie uitat faptul ca, de exemplu, directoarele de site-uri (care au caracter gratuit) sunt mai degraba orientate catre propria lor promovare si se folosesc de site-ul tau pentru a ajunge la clientii tai. Chiar daca nu sunt un concurent pentru tine, trebuie sa stii ca nici nu te ajuta la o mai buna promovare a site-ului tau.
De aceea, pentru a beneficia de pe urma linkurilor plaseaza-le in categorii asemanatoare, ocupa-te de distribuirea lor catre alte site-uri si furnizori si incearca intotdeauna sa le plasezin in context favorabile (acceasi categorie si tema) pentru a atrage trafic.
Cum pot sa-mi cresc traficul pe site cu ajutorul linkurilor?
Atunci cand optezi pentru solutia oferita de catre integrarea de linkuri, redactarea articolelor este cea mai buna optiune. Plasandu-le pe site-uri care au ranking de peste 4 la nivel online, in categoria potrivita, vei beneficia de trafic marit.
O alta metoda de a-ti promova site-ul prin intermediul linkurilor este plasarea de communicate de presa, in care sa ai integrat cel putin un link catre site-ul tau. Desigur, postarea pe site-urile de communicate de presa care sunt pozitionate cat mai sus in topul cautarilor iti va aduce mai multi clienti.
In cazul in care ai posibilitatea de a interactiona cu site-uri considerate a fi autoritati sau de specialiate in domeniul in care activezi, atunci vei beneficia de trafic ridicat, iar clientii care vor fi redirectionati catre tine vor fi intr-un numar destul de mare.
Dupa cum poti observa, chiar daca este destul de munca si nu este la fel de eficienta precum Google Adwords, promovarea prin intermediul linkuri da rezultate, mai ales atunci cand acestea sunt plasate in contextul potrivit.
0 Comentarii