Cele mai des intalnite defecte la smartphone-uri.

de

Este deja foarte cunoscut faptul ca telefoanele mobile au ajuns sa fie indispensabile pentru oameni. Indiferent ca mergem la piata sau la munca, sau plecam pana la magazinul de la coltul blocului, cu totii ne luam telefonul la noi in momentul in care am iesit din casa.

Aceste telefoane inteligente, pe cat sunt ele de destepte si performante in ceea ce priveste partea tehnica, pe atat sunt de fragile si sensibile in ceea ce priveste rezistenta lor.

Pentru a scapa de aceste griji, trebuie ca in momentul in care ne cumparam un telefon mobil, sa il echipam cu geam de protectie al ecranului si husa protectoare, iar in caz de impact telefonul va fi protejat.

Dar chiar si asa, telefonul tot se poate defecta, de exemplu in cazul contactului cu apa sau cu alte lichide, sau poate sa sufere anumite defectiuni tehnice.

Aceste reparatii se pot efectua doar de catre angajatii profesionisti de la un service  de telefoane. De regula problemele telefoanelor se impart in doua categorii, probleme de software si probleme de hardware.

Problemele de software sunt acelea in care trebuie reinstalat sau rescris sistemul de operare, aplicatiile instalate se blocheaza sau nu functioneaza in mod corespunzator, sau se fac anumite actualizari de sistem.

In ceea ce priveste problemele de hardware amintim:

  • ┬áinlocuirea display-ului si a touchscreen-ului;
  • ┬áreparatii de telefoane care au avut contact cu apa si alte lichide;
  • ┬áreparatii la placa de baza;
  • ┬áreparatii ale antenelor de semnal sau reparatii privind receptionarea semnalului;
  • ┬áreparatii pentru mufe, port sau folia de incarcare;
  • ┬áschimbarea bateriei, a carcasei sau a partilor componente ale acesteia;

Trebuie mentionat faptul ca poti sa apelezi la un astfel de service si in cazul in care iti doresti achizitionarea de accesorii gsm pentru telefonul tau, dar si in cazul in care vrei sa il protejezi cu geam de protectie si husa. Geamul de protectie este recomandat sa se lipeasca la un service.