Serviciul dial-ul și impactul său asupra vânzărilor

de

Serviciul dial-up nu este tocmai ideal pentru a fi utiliza de cei care sunt interesați în a avea o afacere pe internet. În general, acesta este foarte încet și poate face ca tranzacțiile ce au loc prin intermediul lui să fie o problemă. Costurile asociate cu deținerea și utilizarea unui astfel de serviciu pot reprezenta și ele un obstacol în calea dezvoltării afacerii voastre pe internet. Pe lângă acestea, el are și destul de multe limitări.

Alegerea unui furnizor de servicii de internet este unul dintre primii pași pe care ar trebui să-i facă toți aceia dintre voi care doresc să aibă o afacere online. Pentru a fi cât mai productivi și mai eficienți, inclusiv din punct de vedere al costurilor, trebuie să alegeți cu grijă serviciile de internet pe care vreți să le utilizați.

Există mai multe tipuri de astfel de servicii. Cel mai ieftin și cel mai de bază (sau cel mai de jos) este serviciul de internet prin dial-up. Celelalte servicii, mai scumpe, dar și mai bune, includ internetul cu bandă largă (broadband) și cel de mare viteză. Acestea nu sunt, întodeauna, disponibile oricui, uneori și din cauza zonei geografice în care se află utilizatorul respectiv.

Dacă aveți de ales vreodată între un serviciu dial-up și unul de mare viteză, mergeți pe mână celui de-al doilea, evident. Beneficiile sunt mult mai mari, iar procesarea vânzărilor prin intermediul lui fiind mai rapidă și mai convenabilă decât în cazul serviciului de dial-up. Chiar dacă internetul de mare viteză pare mai scump decât cel prin dial-up, el tot reprezintă o soluție mult mai bună pentru afacerea voastră.

Serviciul dial-up este disponibil aproape oriunde există și servicii de telefonie. Un astfel de serviciu utilizează o linie telefonică standard și un modem amplasat în computer pentru a face legătura utilizatorului cu internetul. Viteza maximă a serviciului dial-up este de 56k, fiind destul de mică. Viteza, alături de funcționalitatea și limitările pe care le are dial-up-ul fac din el o opțiune nu foarte dorită de cei care au afaceri online.

Internetul prin dial-up nu este foarte constant. Din diverse motive, conexiunea se poate pierde, ceea ce nu este deloc potrivit atunci când ai ceva foarte important de făcut pe internet, ceva care ține de afacerea ta. De asemenea, nu se poate vorbi pe linia telefonică respectivă atât timp cât există o conexiune la internet.

Acesta este un alt impediment, deoarece nu vă permite să țineți legătură cu un client prin telefon dacă utilizați și internetul în același timp. Pentru a putea vorbi la telefon cu cineva, este nevoie să vă deconectați de la internet mai întâi. Acest lucru nu este deloc practic.

Dacă nu există altă alternativă la serviciu dial-up și sunteți nevoiți să vă folosiți de el, întotdeauna să aveți la îndemână două linii telefonice, una pentru internet, cealaltă pentru preluat apelurile de la clienți. De asemenea, încercați să găsiți diverse modalități prin care să creșteți viteza internetului prin dial-up și stabilitatea conexiunii.