3 metode prin care poți furniza conținut de calitate audienței potrivite

de

Unul dintre cele mai importante aspecte atunci când vine vorba de content marketing este identificarea audienței potrivite. Dacă știi ce audiență ai vei putea să pui la punct un plan mai coerent în ceea ce privește conținutul și te vei bucura de rezultate mult mai bune.

Dacă vrei să obții rezultate cât mai bune de pe urma conținutul creat (atragere de cât mai multe lead-uri, creșterea Roi-ului și a ratei de conversie) trebuie să afli mai întâi cui te adresezi. În caz contrar, poți să concepi un conțint de cea mai bună calitate, dacă nu ajunge acolo unde trebuie, acesta va fi în zadar.

Așadar, cum anume afli care este audiența potrivită astfel încât strategia ta de content marketing să vină cu rezultatele dorite? Iată câteva sfaturi utile în cele ce urmeză.

1. Cunoaște-ți produsul sau serviciul

Înainte de a căuta audiența ideală trebuie să afli cât mai multe despre produsul sau serviciul pe care îl promovezi. Cine anume ar fi interesat de acesta?

Poate produsul ori serviciul tău să rezolve o problemă a unor potențiali clienți? Unde îi găsești pe aceștia? Iată doar câteva întrebări la care trebuie să găsești răspuns pentru a stabili audiența potrivită. Odată ce ai făcut asta vei avea o imagine mai bună asupra persoanelor ce ar putea fi interesate de ce vinzi tu.

2. Cunoaște-ți audiența

Odată ce ai aflat cine este publicul țintă, încearcă să îl cunoști mai bine, să afli mai multe detalii despre potențialii clienți. Ce vârstă, sex, pregătire educațională au și unde preferă să își petreacă timpul liber?

Ce hobby-uri au, ce nevoi și ce nemulțumiri în ceea ce privește job-ul sau alte aspecte ale vieții?

Găsind răspuns la întrebările de mai sus, dar și la altele pe care le vei descoperi pe parcurs, vei obține profilul clientului ideal. În funcție de acesta vei ști să îți organizezi nu doar planul de content marketing, ci întreaga strategie de promovare.

3. Învață din social media

Cu siguranță ai deja o pagină de business pe una sau mai multe rețele de socializare. Acestea te pot ajuta nu doar să distribui conținut și să ții legătura mai îndeaproape cu clienții, ci și să afli mai multe informații despre comportamentul lor.

Ce tip de conținut preferă și la care reacționează mai puțin sau deloc? La ce ore este mai activ în acest mediu și ce preferințe de cumpărare are? Iată doar câteva lucruri pe care le poți afla despre audiența ta doar consultând informațiile disponibile pe pagina ta de business, la secțiunea insights.

Aceste strategii simple prezentate mai sus te vor ajuta să îți cunoști mai bine audiența și să creezi conținut relevant și de calitate. Cu o strategie bună de conținut vei reuși să îți crești popularitatea în rândul clienților, dar și rata de conversie și ROI-ul.